Friday, February 25, 2011

semangat!!

hr ni aku bercita-cita nak p klas en. fauzy..ecehh~~ haha
dia dok tanya je apsal aku x mai kelas dia,..antara ayatnya...jeng3..~

'izzati ni mana?..dia drop ke atau mang xmau mai kelas cik?" hu3
sori cik..saya mmg segan nak mai kelas.. =)
dun worry nek lorry nahh..hr ni ceq mai lorh...gagaggag

semangat SEYh..(psl takot ade kuiz ngan test jewp..ngeee~)

inilah encik fauzy..my lecturer for VB~

haha, plus..ade satu lg...sometimes,encik ni ckp makan dalam gak r...ecehh~ tp x mkn dlm pown cuz he's very funny and adorable... hahaha. dulu waktu daftar semester bru..aku kne buli dgn ayai,sajan and last but not least mel..haha,aku demam pns tyme tu,so x larat nak beratur panjang2.. nak dipendekkan cerita,aku ternampak ayai and borak2,dy suruh aku baris depan dia..ngee~~ tp sampai dkt kaunter daftar tuh..saje je deme nak pedajai aku,gtaw kat cik aku potong barisan..tp cik wat x kesah..siap wat lwak lgi!! hahaha.

this is my bff = azzarrai izahar a.k.a ayai... + suke buli aku

haha,ni dkt status ayai..ckp psl kalau lah boleh diundurkan mse,xde r kelam kabut ..ngeh3~

the END



2 comments:

  1. akhirnya...x g jgk..ngeh3~
    kelas diawalkan,ramai y x hu,bler dtg,dah hbs.. :(

    ReplyDelete
  2. wah3 rajinnye anda ini....ni aku ayai...huhu

    ReplyDelete