Sunday, February 27, 2011

tragedi

selaluyer kalau waktu petang ni aku tengah on the way nak balik rumah.. biaselah,student.. kelas habis petang.. and pada kebiasaanya, aku akan bawak  berhati-hati.. kan banyak dekat iklan tu..

" ingatlah orang tersayang..pandu cermat jiwa selamat "

haaa,aku ikot pesanan ni lah weyh selalu, tu yang bawak ala-ala slow motion je..  (pdhl jam,tu slow) . tp tetibe lak ari tu kandi satu petang+ hujan yang renyai2,aku bawak laju, siap pasang hazard light lg habaq ang! kalau lah michael schumacher tu tgk cara pemanduan aku yang laju + berhati-hati + cekap time tu,confirm dy saspek punye lah same aku...! seyez beb,tak tipu! 

tibe-tibe aku nampak satu kawasan ni,terus  aku belok masuk dalam. aku parking baik punya kat situ,bukak pintu kereta dan terus berlari2 anak menuju ke toilet. sakit perut habaq ang,tak tahan kut! ha3. tp,setibenyer aku kat depan pintu toilet tu,aku sedih sesangat pasal pintu dia time2 gini lah kunci. adoiii!

aku pun patah balik g dekat kaunter nak ambil kunci toilet. dapat je kunci,aku blah secepat sepantas yang mungkin..macam ribut taufan.. fuuhhh,lega. :) ha3

agak2 dah bape lame tu aku kluar lah,.jalan dengan muke penuh bangga,confdent je aku time tu.. tengah aku syok2 jalan tu,tetibe je..
"auch!!!"

aku jatuh tergelincir betul2 dekat depan pintu nak masuk tempat kaunter stesyen minyak . adoi..malu sial.. aku tengok abang2 kaunter tu,sengih2 semacam je kat aku(haish!jatuh market aku). tak kira lagi orang ramai yang ada di lokasi kejadian,.. dengan keadaan aku jatuh tu macam dalam cerite the matrix. slow aje. mmg hebat bergaye lah aku jatuh. bontot nak cecah ke lantai tu,nampak macam lame je,korang tahu kan macam mane motion dalam the matrix?? hah,lebey kurang mcm tu lah aku jatuh.hu3

sekadar hisan semata-mata
malu seyh,aku bgun,hantar kunci dan terus pergi ke kereta myviku yang comel tu.. seb bek kete market time tu,kurang loah malu tu sikit.ha3


serius aku rase nak tutup muka mcm ni time tu!! :(

No comments:

Post a Comment